Mladi kreativci u saradnji sa UNICEF-om obilježavaju 30 godina Konvencije o pravima djeteta

Nedugo nakon proglašenja pobjednika Young Lions BiH takmičenja na 9. Brending konferenciji, koje se u partnerstvu sa prestižnim Cannes Lions festivalom održava već treći put na teritoriji BiH, počeli su razgovori o načinima implementiranja ideja mladih kreativaca.

Mladi profesionalci, starosti do 30 godina, svoju kreativnost su ove godine testirali na zadatku koji im je predstavio UNICEF BiH, a povod je bio obilježavanje 30. godišnjice Konvencije o pravima djeteta.

Članovi žirija odluku su donijeli jednoglasno i Grand prix nagrada je dodijeljena u kategoriji PR. Tako su mlade Aida Hadžić i Hana Trokić, članice tima Via Media, dobile jedinstvenu priliku da putuju u Cannes i predstave našu državu na svjetskom takmičenju. Osim dobitnica Grand Prix priznanja, UNICEF je u realizaciju odlučio uključiti i tim Atlant, čiji su članovi Kenan Kurdić i Armin Begović bili pobjednici u digital kategoriji.

“U saradnji sa UNICEF ekipom radimo na daljnjem razvijanju ideje i najboljim načinima njene implementacije. Zaista je inspirativno provesti vrijeme sa toliko mladih ljudi koji imaju želju, ali i kapacitet, da budu pokretači pozitivnih promjena koje, u konačnici mogu da donesu bolje uslove za život svih građana naše države, a posebno onih najmlađih. Ovim poslom se i bavimo s nadom da ćemo kreirati nešto daleko veće od individualnog postignuća, a kampanja kojom ćemo obilježiti godišnjicu Konvencije o pravima djeteta je upravo takav proces.”- izjavila je Aida Hadžić, članica pobjedničkog tima.

„Zaista smo zadovoljni idejama koje su predstavili mladi profesionalci. Pored toga što su odgovorili na zadatak, bili su kreativni i inovativni. Dvije pobjedničke kampanje imale su zajedničkih dodirnih tačaka, pa smo zbog toga odlučili oba tima uključiti u implementaciju. Sigurna sam da će proces implementacije za njih biti veoma poučno iskustvo, te da će im pomoći u stvaranju potpune slike o svim procesima planiranja i realizacije komunikacijskih aktivnosti za organizaciju kao što je UNICEF.“-  istakla je ovim povodom Nela Kačmarčik, voditeljica komunikacija u UNICEF BiH.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Translate »