Kada poezija postane muzika : sopran Paoletta Marrocu i pijanista Silvano Zabeo na Muzičkoj akademiji UNSA

Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu sa zadovoljstvom najavljuje gostovanje sopranistice Paolette Marroce i operskog korepetitora Silvana Zabea, uglednih profesora Konzervatorijuma “Giuseppe Tartini” iz Trsta (Italija), koji će nastupiti u utorak, 19.03.2024. godine, u 19:00 sati u Koncertnoj dvorani “Cvjetko Rihtman” održat će se koncert romansi italijanskog kompozitora Francesca Paola Tostija na stihove pjesnika Gabriela D'Annunzija.

Paoletta Marrocu je studirala glas na Conservatorio di Musica u Kaljariju kod Lucije Cappellino i usavršavala tehniku ​​kod Renate Scotto. Njen širok repertoar uključuje uloge kao što su Orfeo, Norma, Lucrezia Borgia, Aida, Alzira, Giovanna D'Arco, Carmen, La Wally, Fedora, Manon Lescaut, Tosca, Suor Angelica, Madama Butterfly, Turandot i glavne sopranske uloge u “Il Turco in Italia”, “Don Giovanni”, “La Clemenza di Tito”, “Nabucco”, “Macbeth”, “I Vespri siciliani”, “Don Carlo”, “Un ballo in maschera”, “Il Trovatore”, ” Falstaff”, “Mefistofele”, “La Fanciulla del West”, “Il Tabarro”, “Andrea Chénier”, “Cavalleria rusticana”. Nadaleko cijenjena zbog svog muzičkog i dramskog talenta, nastupa u najznačajnijim operskim kućama širom svijeta, u centrima uključujući Barselona, ​​Berlin, Bolonja, Brisel, Kaljari, Firenca, Đenova, Hamburg, Madrid, Milano, Minhen, Parma, Oslo, San Dijego, Seul, Šangaj, Tokio, Torino, Venecija, Verona, Beč, Vašington, Cirih. Sarađivala je sa poznatim rediteljima kao što su P. Stein, L. Ronconi, R. De Simone, D. Pountney, R. Carsen, A. Homoki, G. Vick, G. Krämer, G. Asagaroff i dirigentima kao što su Z.Mehta , R. Muti, M. Plasson, D. Harding, R. Chailly, C. Thielemann i F. Welser-Möst, N. Luisotti, K. Nagano i D. Oren. Godine 1998. Paoletta Marroca je proglašena “umjetnicom za mir” od strane UNESCO-a. Profesorica je solo pjevanja na Konzervatoriju “Giuseppe Tartini” u Trstu.

Silvano Zabeo je učio klavir kod Marine Pasquale, kompoziciju kod Uga Amendole, pratnju i klavirsku saradnju sa Pjerom Ferarisom. Bio je korepetitor u Operi Monte Carlo, korepetitor, a potom i šef muzičkog osoblja Teatra La Fenice u Veneciji, šef muzičkog osoblja u Ferrara Musica za produkcije koje je dirigirao Claudio Abbado, te odgovoran za muzičku studiju i koordinator umjetničkih projekata za “Rossini in Wildbad” – Belcanto Opera Festival (Njemačka). Sarađivao je sa Bayerische Staatsoperom (Njemačka), Univerzitetom u Istanbulu (Turska), Vero Vision (Hrvatska), Yokohama Arts Foundation (Japan), Ars Vocalis México (Meksiko), Teatro Lirico Giuseppe Verdi iz Trsta, Teatro Nuovo “Giovanni da Udine” (Udine), Koncertna dvorana Cemal Reşit Rey, Istanbul (Turska). Držao je majstorske tečajeve pratnje i izvedbene prakse talijanskog opernog repertoara na Sveučilištu Sjeverni Teksas (SAD), Univerzitetu primijenjenih znanosti u Ouluu (Finska), Musik Hochschule u Stuttgartu (Njemačka), Muzičkoj akademiji u Zagrebu. (Hrvatska), Univerzitet u Istanbulu (Turska), Muzička škola Toho Gakuen u Tokiju (Japan), Univerzitet Mersin (Turska), Međunarodni masterclass Shanghai Opera (Kina), Akademija umjetnosti u Novom Sadu (Srbija), Visoka muzička škola u Hanover (Njemačka), Univerzitet Ovidije u Konstanci (Rumunija), Univerzitet umjetnosti Mimar Sinan u Istanbulu (Turska). Profesor je pratnje na Konzervatoriju “Giuseppe Tartini” u Trstu.

Ulaz je besplatan.

Ova posjeta se realizuje u sklopu Erasmus+ projekta kao rezultat kontinuirane saradnje ove dvije institucije.

Više informacija: www.mas.unsa.ba

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Translate »