marketing@efm.ba

PONUDA ZA OGLAŠAVANJE

Udruženje za kulturnu i medijsku dekontaminaciju (UKMD) je organizacija koja je etablirala i aktivno vodi dva medija:

  • eFM radio, kao edukativni radio koji postoji već dvadeset godina i
  • eTV, edukativna televizija koja producira i objavljuje orginalne edukativne priče, dokmentarce, kratke filmove, od kojih su neki već nagrađivani i nekoliko puta na svjetskom i regionalnom nivou.

Sav sadržaj produciraju i realiziraju medjski profesionalci koji godinama rade sa Udruženjem.

Od samog početka, Udruženje okuplja pojedince koji nemaju političku pozadinu i fokusiraju se isključivo na angažman u civilnom društvu. Osoblje, iskustvo i kapaciteti organizacije temelje se na najvišim profesionalnim standardima poštujući etičke standarde novinarske profesije s fokusom na javni interes.

Udruženje je produciralo preko 10 full feature dokumentaraca, nekolicinu web serija, kao i mnoštvo radijskih i video emisija, a svakodnevno aktivno vodi 24-satni program eFM online radija.

DOSADAŠNJI PARTNERI:
– UNICEF
– USAID
– AMERIČKA AMBASADA
– MOZAIK FONDACIJA
– Europska Unija
– Catholic Relief Services
– COI Step by Step

Aktivnosti udruženja provode se na teriroriju cijele Bosne i Hercegovine.

NAPOMENA: Udruženje nije fiskalni obveznik i sve potencijalne saradnje bi se dogovarale u skladu sa zakonima koji uređuju Udruženja građana i njihovo poslovanje, uključujući i sponzorstvo i oglašavanje.

Udruženje posjeduje posjećenu web platformu na adresi www.efm.ba (na kojoj je moguće oglašavanje), a gdje su, pored radijskih sadržaja, zastupljene i informacije i ponude Udruženja kao i edukativni video sadržaji iz vlastite produkcije.

Također, Udruženje je prisutno na društvenoj mreži Facebook na nalozima:

Sve video sadržaje Udruženje objavljuje putem platforme Youtube, putem naloga:

Cjenovnik oglašavanja na internetskoj platformi

U svojoj ponudi za oglašavanje izdvajamo slijedeće opcije:

Sve cijene izražene su u BAM.

1. Medium Rectangle (300×250) Uspješnost: 33% – – – 600
2. Leaderboard (728×90) Uspješnost: 32% – – – 800
3. Wide Skyscraper (160×600) Uspješnost: 13% – – – …600
4. Banner (468×60) Uspješnost: 3% – – – 500
5. Skyscraper (120×600) Uspješnost: 2% – – – 500
6. Rectangle (300×100) Uspješnost: 2% (Popularnost mu je u porastu) – – – 450
7. Micro Bar (88×31) Uspješnost: 2% – – – 200

Cijene za GIF formate za sve opcije iz ponude rastu za 100 KM, a cijene za video formate za sve opcije rastu za 200 KM.

KONTAKT INFO:
marketing@efm.ba

Translate »