POZIVA NA UČEŠĆE U RADIONICI „UVOD U SAVREMENI PLES I KOREOGRAFIJU“ SA THOMAS STEYAERTOM
Na radionicu se pozivaju svi diplomirani glumci, kao i studenti III i IV godine odsjeka za glumu iz Bosne i Hercegovine.
Prijava na radionicu treba sadržavati:
- Osnovne podatke (ime, prezime, adresa, godište, broj mobilnog telefona, e-mail adresa)
- Kratku biografiju
- Recentnu fotografiju
Prijave je potrebno poslati najkasnije do 08. juna 2017. godine na adresu sartr.info@gmail.com.
Radionica će se održati od 12. do 16. juna u prostorijama Sarajevskog ratnog teatra SARTR.
Za sve dodatno stojimo vam na raspolaganju i radujemo se vašim prijavama.
O RADIONICI
Thomas Steyaert: Uvod u savremeni ples i koreografiju
Thomas Steyaert je umjetnik koji se bavi pokretom, a djeluje u Sarajevu i Briselu. Radio je na nekoliko projekata s Ultima Vez/Wimom Vandekeybusom, no ostvario je i različita scenski i prostorno specifična djela diljem Europe i izvan nje. Zajedno s Raulom Maia, jednim od svojih bliskih saradnika razvija projekat koji istražuje umjetničku praksu i višestruki izlazni potencijal sistema ne-predstavljačke fizičke komunikacije među izvođačima. Dosada su rezultati njegovog rada dvije scenske izvedbe, mnogi radovi na specifičnim lokacijama, nekoliko video radova, te podučavanje. Nedavno je osnovao belgijsko-bosanski kolektiv umjetnika ‘Moving Island’ koji se fokusira na društveno angažovane umjetničke projekte. Thomas također istražuje različite medije kao što su slikanje/crtanje, fotografija i muzika.
RADIONICA
alati i ideje za improvizaciju – vježbanje performansa
Ovaj čas nudi širok raspon različitih alata i ideja za rad s tijelom na izvedbeni način u stvarnom vremenu. Ideje variraju od veoma apstraktnih kao što su vrijeme i prostor, do veoma konkretnih kao što je kretanje kroz blato. Sugerira se tumačenje tih alata i ideja na individualan fizički način, kao i otkrivanje novih kvaliteta pokreta. Svaka sesija improvizacije se percipira kao izvedba, a ne kao vježba ili proba. Paralelno tome igra se s utjecajem zvuka na pokret i s potencijalom zvuka da se stvore različite interpretacije za gledaoca.
fizička komunikacija u stvarnom vremenu – vježbanje performansa
Ovdje je fokus na kinezičkoj razmjeni ne-predstavljačkih fizičkih informacija između izvođača, koristeći zavisnost kao motor za razvoj. Zavisnost u ovom kontekstu postaje koreografsko pravilo za stvaranje u stvarnom vremenu i struktura pokreta u vremenu i prostoru. Fizički pokret kojeg šalje jedan izvođač izravno aktivira fizičku izvedbu izvođača koji je primio pokret i obratno. Ovo mogu biti parovi jedan-na jedan, dva-na-jedan, dva-na-dva, jedan-na-tri… Nastanak toka fizičkih informacija stvara više značenja i potencijalnih senzacija za izvođača, ali i za gledaoca.
Postoje tri početne tačke za pokretanje procesa komunikacije:
– polazeći od nasumične fizičke akcije
– polazeći od fizičke interpretacije apstrakcije emocije
– polazeći od apstraktne ideje (npr. teritorij, nepravda, …)
Tokom procesa, izvođači će stvoriti načine ili obrasce pokreta koje mogu imenovati i prepoznati da se koriste u rezultatima.
Rezultat se stvara i izvodi u malim skupinama.
izrazi kretanja i konstruisani partneski rad
Ovdje je fokus na nizu ekstremnih faza fizičkog pokreta s akcentom na vježbe na podu i skokove. U drugom stadiju će se realizovati različiti alati i ideje za rad u parovima kako bi se kreirali dueti ili trojke. U trećem stadiju radionice, od izvođača će se tražiti da kombinuju prva dva stadija časa kako bi više radili u koreografskom smislu. Oni će dekonstruisati i rekonstruisati faze i materijal rada u parovima kako bi popravili svoj nanovo kreirani materijal u vremenu i prostoru. Potom će odabrati muziku i izvesti performans jedni za druge.