Promocija knjige će se održati u galeriji Collegium Artisticum 01.10.2021. (petak) u 18h.
Knjiga “Logotipija” na jednostavan način pojašnjava poslovne i zanatske aspekte dizajniranja vizuelnog identiteta te prikazuje logotip kao jednu od najbitnijih vizuelnih konstanti koju jedna kompanija može posjedovati. Fokus je stavljen na formalne vrijednosti logotipa iz kojeg nastaje čitav jedan niz taktilnih i netaktilnih asocijacija koje kompaniju prikazuju jasno, konzistentno i primjereno prema ciljnoj skupini i tržištu uopšte.
O autoru – Amir Hadžić
Grafički dizajner sa više od 22 godine iskustva.
Rođen u Sarajevu gdje završava osnovnu, a zatim i Srednju školu primijenjenih umjetnostiuž na odsjeku Likovni tehničar za reklamnu grafiku. Upisuje Likovnu akademiju u Sarajevu.
U karijeri je radio za veliki broj domaćih i inostranih klijenata.
Član je ULUPUBIH.
O promociji
Knjiga “Logotipija” na jednostavan način pojašnjava poslovne i zanatske aspekte dizajniranja vizuelnog identiteta te prikazuje logotip kao jednu od najbitnijih vizuelnih konstanti koju jedna kompanija može posjedovati. Fokus je stavljen na formalne vrijednosti logotipa iz kojeg nastaje čitav jedan niz taktilnih i netaktilnih asocijacija koje kompaniju prikazuju jasno, konzistentno i primjereno prema ciljnoj skupini i tržištu uopšte.
Promocija knjige će se održati u Collegium artisticumu 01.10.2021. u 18h
Promotori
Miodrag Spasojević Štrika, akademski grafički dizajner Ermin Lagumdžija, historičar umjetnosti
Iz recenzije knjige “Logotipija” Miodraga Spasojevića Štrike, akademskog grafičkog dizajnera
Knjiga koju držite u rukama nije “Logo design for Dummies” niti “Logotip bez muke” niti “Logo dizajn u deset lekcija”, ako uopšte postoje takve knjige. Ovo je knjiga koju možemo slobodno nazvati – “Iskustvo jednog dizajnera” a možemo je nazvati i “Muke jednog dizajnera” jer autor na iskren način rasvjetljava procese i faze nastajanja dizajna logotipa kroz svoje 20-godišnje iskustvo. Bez tendencioznosti da postane udžbenik, knjiga je namijenjena studentima grafičkog dizajna, mladim dizajnerima, naručiocima – našim klijentima, kao i svim ljubiteljima dobrog dizajna i likovne primjenjene umjetnosti.
Iz recenzije knjige “Logotipija” profesora Asima Đelilovića
Knjiga Logotip/i/ja autora Amira Hadžića, grafičkog dizajnera iz Sarajeva, predstavlja vrijedan poduhvat u oblasti teorije vizuelnih komunikacija u nas, posebno u oblasti oblikovanja logotipa kao osnovnog nositelja, ili središnje tačke, od koje i s kojom dizajner gradi oblikovni univerzum koji zovemo vizelni identitet određenog privrednog subjekta, kompanije, institucije ili udruženja.