Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu predstavlja koncert alumnusa ove institucije, gitariste Vedrana Vujice, koji je održan u utorak, 23. marta 2021. godine, u koncertnoj Sali “Cvjetko Rihtman” u okviru programa Koncertne sezone 2020/21. Zbog izuzetno složene epidemiološke situacije u Kantonu Sarajevo, ovaj događaj bio je zatvorenog tipa. S obzirom na to da su trenutne okolnosti onemogućile prisustvo publike, snimak koncerta će javnosti biti dostupan u ponedjeljak, 29. marta 2021. godine, na YouTube kanalu Koncertne sezone MAS.
Koncert je otvoren izvedbom čuvene Violinske partite br. 2 u d molu BWV 1004 Johanna Sebastiana Bacha (1685-1750) iz ciklusa Sonate i partite za solo violinu, napisanog u periodu od 1717. do 1720. godine, koji spada u kapitalna djela violinističkog repertoara. Struktura kompozicije oslanja se na baroknu svitu, instrumentalnu višestavačnu formu sastavljenu od niza stilizovanih plesova. Ključna karakteristika ovog oblika je načelo kontrasta koje se ogleda u različitom karakteru pojedinih dijelova kompozicije, dok njihovo jedinstvo održava zajednički tonalitet. Publika će ovom prilikom moći čuti četiri stava Bachove partite: Allemanda, Corrente, Sarabanda i Giga, transkribovanih za gitaru.
Na programu se našao i muzički komad Capricho árabe (1892), jedno od najprepoznatljivijih djela španskog kompozitora i virtuoza Francisca Tárrege (1852-1909) koji je zaslužan za afirmaciju gitarističke umjetnosti. Djelo je nastalo za vrijeme kompozitorovog boravka u Valensiji, mjestu gdje su se kroz historiju ispreplitali elementi kršćanske i islamske kulture. U kompoziciji se, u karakternom smislu, prepoznaju romantični elementi serenade, a melodijskoj upečatljivosti doprinosi početak koji aludira na makam.
Dio repertoara bile su i Varijacije na temu ‘O cara armonia’ op. 9 španskog kompozitora i gitariste Fernanda Sora (1778-1839) iz 1821. godine. Kao osnov kompozicije iskorištena je arija Das klinget so herrlich, na italijanskom poznata kao O cara armonia iz prvog čina opere Čarobna frula bečkog klasičara Wolfganga Amadeusa Mozarta (1770-1791). Zbog jednostavnosti, ova melodija je poslužila kao tema za variranje, iz čega će se razviti djelo koje je u gitarističkoj literaturi prepoznato kao atraktivno u interpretativnom smislu.
Koncert je zaokružen izvedbom kompozicije Black Hole koju je za Sarajevo International Guitar Festival 2012. godine komponovao slovenački kompozitor Nejc Kuhar (1987), čije je stvaralaštvo eminentni list Washington Post okarakterisao kao “eklektično i zabavno”.
Vedran Vujica (1993) je diplomirao 2016. godine na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu u klasi profesora Đanija Šehua. Tokom školovanja učestvovao je na brojnim državnim i internacionalnim takmičenjima u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Italiji, gdje je višestruko nagrađivan. Pohađao je majstorske radionice u zemlji i inostranstvu kod istaknutih umjetnika kao što su: Margarita Escarpa, Alexander Swete, Leo Brouwer, Costas Costiolis, Anton Baranov, Matthew McAllister, Thomas Offermann, Michal Nagy, Mark Teicholz, Jozsef Eotvos, Maroje Brčić, Zoran Krajišnik i Darko Karajić. Na Sarajevo International Guitar Festivalu 2017. godine pobjeđuje sa osvojenom drugom nagradom, čime ostvaruje učešće u prvom Eurostrings – European Guitar Festival Collaborative projektu, a predstavio se i na brojnim festivalima koji promovišu gitarističku umjetnost: Sarajevo International Guitar Festival (BiH), Zagreb Guitar Festival (Hrvatska), Montenegro International Guitar Competition (Crna Gora), Twents Guitaar Festival (Holandija), Guimaraes International Guitar Festival (Porutgal), Tampere Guitar Festival (Finska), Tallin Guitar Festival (Estonija), International Guitar Festival Mottola (Italija), London International Guitar Festival (Velika Britanija).