Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu jedina je bosanskohercegovčka visokoškolska institucija koja nudi doktorske studije u oblasti umjetnosti, koncipirane kao internacionalni obrazovni program za istaknute mlade umjetnike.
U petak, 19. novembra i u ponedjeljak, 22. novembra 2021. godine, u Koncertnoj sali Muzičke akademije bit će priređeno javno predstavljanje umjetničkoistraživačkog rada doktorandica iz oblasti violine, violinistica i asistentica na Odsjeku za gudačke instrumente i gitaru Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu – Lorene Miline, Tamare Arsovski i Alme Dizdar.
Lorena Milina će nastupiti 19. novembra 2021. godine, u 19 sati uz klavirsku pratnju umj. sar. mr. Dženane Hadžić. Izvedbeni repertoar obuhvata Aphorisms I, pet komada za violinu solo Ursule Mamlok, Meditaciju za violinu i klavir Borisa Papandopula, Sonatu za violinu i klavir, L 140 u g molu Claudea Debussya i pripada oblasti njenog doktorskog istraživanja, utemljenog na zvučnoj estetici francusko-belgijske violinske glazbe na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće, koje realizuje pod mentorstvom red. prof. Violete Smailović-Huart.
U ponedjeljak, 22. novembra, u 19 sati, predstavit će se Tamara Arsovski i Alma Dizdar koje svoj umjetničkoistraživački rad na III ciklusu studija realizuju pod mentorstvom prof. emer. Ernsta Kovacica. Fokus doktorskog istraživanja Tamare Arsovski, usmjeren je na kontinuitet kompozitorskog identiteta i diskontinuiteta stila u violinskom opusu Sergeja Prokofjeva, pa će s pijanisticom Zerinom Šabotić interpretirati Pet melodija za violinu i klavir, op. 35a, Sonatu za solo violinu op. 115 u D duru, Sonatu za violinu i klavir op.94a, br. 2 u D duru, te Adagio za violončelo i klavir iz baleta Pepeljuga, op. 97, bis, transkribovan za violinu i klavir.
Repertoar Alme Dizdar, koja će nastupiti s pijanistom Nadirom Hošićem, uključit će Sonatu za violinu i klavir op. 12, br. 2 u A duru Ludwiga van Beethovena, Sonatu za violinu i klavir op. 45, br. 3 u c molu Edvarda Griega i Fantaziju za solo violinu u a molu Nicola Matteisa. U svom istraživanju, Dizdar propituje elemente improvizacije u odabranim sonatama za violinu i kontinuo u 17. i ranom 18. stoljeću.
Koncerti su otvoreni za posjetioce uz poštivanje epidemioloških mjera.