Novi bh. brend ZILLA učestvuje na drugom MAYA festu

0

U okviru drugog izdanja festivala printane majice i dizajna MAYA fest, koji će biti održan u Historijskom muzeju BiH u Sarajevu 31. augusta, biće predstavljen novi bosanskohercegovački brend Zilla. Riječ je o brendu koji donosi drugačiji pristup izradi edukativnih i drugih pomagala za djecu i odrasle.

Kada je ovaj brend u pitanju, naročit fokus stavljen je na izradu šivenih edukativnih igračaka, jastuka i prostirki koje podstiču razvoj motoričkih i kognitivnih sposobnosti djece. “Prilikom dizajniranja vodimo se principom pedagoškog metoda Montessori, pri čemu nudimo i opciju da klijent učestvuje u osmišljavanju, a rezultat je prekrasan personalizovan i unikatan primjerak. Cilj nam je da pametnim i modernim pristupom osmislimo proizvode koji će pobuditi maštu djeteta, ali i otvoriti vrata u svijet logičkog razmišljanja, kombinatorike i dedukcije, a sve uz jednostavne vizualne stimulanse koji će potpomoći kako intelektualni tako i motorički razvoj mališana”, kažu iz Zille.

Iz Zille takođe ističu kako su posebno ponosni na svoju liniju proizvoda koji su osmišljeni specijalno za terapiju osoba koje imaju Alzhajmerovu bolest, kao i za dementna lica.

“Mnogi od njih mogu ostvariti napredak uz adekvatne materijale za rad, a do kojih je skoro nemoguće doći, što je naš tim ‘Zille’ potaklo da upravo to uvrsti u svoju ponudu. Svaki naš proizvod osmišljen je do najsitnijeg detalja, pri čemu se prema svakom odnosimo kao da ga pravimo za naše najmilije, tako da nam je kvalitet materijala, pripreme i završne obrade na prvom mjestu. Na MAYA festu predstavit ćemo dio Zilla The Momzilla linije, koja je je posvećena svim hrabrim mamama koje svom djetetu pružaju punu ljubav i koje nerijetko nemaju vremena za sebe. Ovo je linija osmišljena za svaku mamu koja ponekad u svojoj revnosti postaje Momzilla i pred kojom nema prepreka. Naše edukativne prostirke i igračke omogućit će svakoj požrtvovanoj mami da vrijeme koje provodi sa djetetom bude iskorišteno na najbolji mogući način: i kao uživanje, i kao odgajanje”, istaknuto je povodom nastupa ovog brenda na predstojećem MAYA festu.