Otvaranje izložbe Sarajevo Storage

0

Zadovoljstvo nam je najaviti otvaranje izložbe Sarajevo Storage – Kolekcija Pierrea Courtina. Započeta u Parizu 2001. godine, kolekcija umjetničkih djela Pierrea Courtina danas broji više od 350 djela 200 mladih i etabliranih umjetnika iz BiH, sa Balkana i šire.

U sklopu izložbe Sarajevo storage u Umjetničkoj galeriji BiH u junu 2018, bit će izloženi umjetnički radovi i objekti koje je Pierre Courtin prikupio tokom prethodnih pet godina provedenih u Sarajevu.

Tu se mogu naći djela koja izražavaju pripadnost ili posebnu privrženost glavnom gradu BiH, lokalnoj savremenoj sceni i koji su bliski galeriji Duplex100m2.

Izložbu su, osim Umjetničke galerije BiH, podržali fondacija Agnès B, Superstrat N.G.O, WARM festival Sarajevo i Francuski institut u Sarajevu.

Pozivamo Vas da nam se pridružite na otvaranju izložbe u četvrtak, 14. juna, u 20:00 u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine. Posjetioci će moći pogledati izložbu do 6. jula 2018.

ART WORKS

Gordana Anđelić-Galić ; Martin Argyroglo ; Enki Bilal ; Eloïse Bollack ; Stéphane Bonjour ; Julien Boily ; Mathieu Boisadan ; Igor Bošnjak ; Kurt Van Brijs ; Lana Čmajčanin ; Lejla Čmajčanin ; Enrico Dagnino ; Dante Buu ; Baptiste Debombourg ; Andrej Ðerković ; diSTRUKTURA ; Elvis Dolić ; Goran Dragaš ; Dženat Dreković ; Alma Gačanin ; Ziyah Gafić ; Going Blind ; Jusuf Hadžifejzović ; Trio – Bojan Hadžihalilović & Dada Hadžihalilović ; Dženan Hadžihasanović ; Anur Hadžiomerspahić ; Nela Hasanbegović ; Ibro Hasanović ; Ivan Hrkaš ; Mak Hubjer ; Louis Jammes ; Taida Jašarević ; Kasja Jerlagić ; Sanjin Jukić ; Adela Jušić ; Andy Kania ; Šejla Kamerić ; Nina Komel ; Milomir Kovačević ; Aleksandra Nina Knežević ; Smirna Kulenović; Kosta Kulundžić ; MARS, Fred Landois ; Camille Laurelli ; Alexandre Leroy ; Irena Eden & Stijn Lernout ; Aleksandra Lopatić ; LPLT ; Miodrag Manojlović ; Mariane Marić ; Jim Marshall ; Karine Maussière ; Vladimir Miladinović ; Mladen Miljanović ; Radenko Milak ; Nicolas Mingasson ; Hector Morić ; Malcolm McClay ; Bruce Nauman ; Thomas Nolf ; Nika Oblak & Primoz Novak ; Damir Nikšić ; Edo Numankadić ; Emir Osmić ; Renata Papišta ; Daniel Premec ; Nihad Nino Pušija ; Damir Radović ; Lala Raščić ; Maja Ružnić ; Damir Šagolj ; Selma Selman ; Nebojša Šerić-Shoba ; Irena Sladoje ; Bojan Stojčić ; Alma Suljević ; Selman Trtovac ; Unknown Autor ; Roman Uranjek ; Mathieu Valade ; Edo Vejselović ; Jean-Luc Verna ; Moren Vogel ; Dragan Vojvodić ; Nardina Zubanović ; Enes Zuljević

RELICS & OBJECTS & INDEFINABLE THINGS

Marina Abramović ; Saâdane Afif ; Alexis Argyroglo ; Ambrosia ; Andreas B ; Szombathy Bálint ; Basserode ; Taysir Batniji ; Viktor Bernik ; Joseph Beuys ; Christiana Biron ; Spartacus Chetwynd ; Daniel Clapp ; Clôde Coulpier ; Enrico Dagnino ; Stéphane Déplan ; Adela Jušić & Danijela Dugandžić ; David Cousinard & Sarah Fauguet ; Robert Filliou ; Gilbert & George ; Gaëlle Le Guillou ; Jusuf Hadžifejzović ; Zlatan Hadžifejzović ; Ibro Hasanović ; Jonathan Horowitz ; Kurt & Plasto ; Laura Kuusk ; Laibach ; Irena Eden & Stijn Lernout ; Camille Laurelli ; Hubert Marcelly ; Jonathan Monk ; Damir Nikšić ; NSK ; Eléonore Pano-Zavaroni ; Daniel Premec ; Damir Radović ; Gérard Rondeau ; Mathias Roth ; SCCA ; Richard Serra ; Andres Serrano ; Dario Smentisco ; Robert Smithson ; Dajan Spirić ; Selman Trtovac ; Unknown Author ; Ulay / Uwe Laysiepen ; Roman Uranjek ; Dahn Vo ; Milorad Vušanin Cujo; Yoko Ono

Pierre Courtin – Kolekcionar pionir – Julie Crenn

Ne zanima me samo umjetnost, zanima me društvo u kojem je umjetnost samo jedan aspekt. Zanima me svijet u cjelini kojeg je društvo samo jedan dio. Zanima me svemir u kojem je svijet samo jedan fragment. Prvenstveno me zanima neprekidno stvaranje kojeg je univerzum samo jedan proizvod.

Robert Filliou (1963)

Amateri i profesionalci na polju umjetnosti, ko od nas nikada nije bio u iskušenju da kući ponese suvenir sa izložbe, intervencije u javnom prostoru, performansa ili koncerta? Suptilan komad koji će predstavljati trag tog vizuelnog, čulnog,i estetskog iskustva. Da li nas posjedovanje ovih tragova čini lopovima? Sentimentalnima? Kolekcionarima?

Pierre Courtin (umjetnik, galerista i kolekcionar) od 2001. preispituje položaj i funkciju umjetničke zbirke. Kroz rukovanje radovima (filmovima, crtežima, fotografijama, slikama i skulpturama) i dijelovima radova, materijala (brošurama, posterima, karticama) i drugim predmetima, uspostavio je neuobičajenu zbirku. Zbirka 100m2 je vođena sa strašću, radoznalošću, i spremnošću da se dijeli, i ne obraća pažnju na ono što je perspektivno na tržištu, ali ni ne ostaje na marginama. Danas zbirka broji više od 300 radova od više od 200 umjetnika.

Pošto je i sam umjetnik, on propituje postupke razumijevanja, skupljanja, i sistematizovanja umjetničkih djela koja mu se dopadaju. Kao galerista i kolekcionar, on postavlja pitanja vezana za rokovanje radovima: njihovu pokretljivost, pristupačnost i vidljivost široj publici.

Rezultat ovih traganja, neočekivanih nalaza, susreta, putovanja, i saradnji je da se zbirka Pierrea Courtina sastoji iz poklona, detalja, sitnica i anegdota koje su tokom godina sačinile uspomene ličnog, a ujedno i kolektivnog iskustva. Umjetnička zbirka obično ne bi trebala odražavati samo ukus njenih staralaca, nego pravac razvoja polisemičke umjetnosti. Takva zbirka postepeno postaje materijalni i konceptualni glas čovjeka, žene, kolektiva.

Pierre Courtin izmiče već ustanovljenim idejama, normama, i tradicijama, ruga se konvencionalnom kombinujući sisteme vrijednosti. Uopšte se ne uzimaju u obzir pojmovi hijerarhije, ugleda, karijere i komercijalnosti. Ovi radovi-fragmenti dolaze sa evropskih i međunarodnih scena i rezultat su eklektičnih radova umjetnika kao što su Joseh Beuys, Jusuf Hadžifejzović, Baptiste Debombourg, Adela Jušić, Robert Filliou, Radenko Milak, Jean-Luc Verna, Camille Laurelli, Ulay i Robert Smithson.

Zbirka Pierrea Courtina odražava naročit i jedinstven pogled na savremenu umjetnost. Na radove koje voli nudi nam pogled s druge tačke gledišta kroz sam rad, njegove detalje i dokumentaciju. Kako ne odgovara uobičajenim kriterijima, «The Sarajevo Storage» ne pripada komercijalnom sektoru. U tom smislu se čini kao anarhističko ostrvo u umjetničkom svijetu kojim upravlja novac, standardizacija i kompromis. Stoga je zbirka “lična, emocionalna i sentimentalna utopija” vođena sa posvećenošću a čiji je moto: protiv vremena, protiv struje.

U pregledu rada i njegovog naslijeđa, postaje jasno da je Pierre Courtin zaobišao sve prepreke u izgradnji dugoročne (konceptualne i poetske) strategije koja je alternativa umjetničkim izložbama. Zbirka je tako zasnovana na ličnom, kritičkom i ironičnom diskursu u sistemu koji ga ne prepoznaje i ne podržava.